Majlis Restu Ilmu

September 03, 2019

Assalamualaikum dan selamat sejahtera

Menjelang hari penting iaitu peperiksaan UPSR yang bakal tiba, pihak sekolah melalui Guru Besar dan PK HEM telah mengadakan Majlis Restu Ilmu bersama murid-murid Tahun 6 bagi memberikan kata-kata semangat dan motivasi sebelum menduduki peperiksaan pada Rabu depan.

PROGRAM : MAJLIS RESTU ILMU
TARIKH : 30 OGOS 2019
TEMPAT : BILIK GERAKAN

Selain dari itu, Guru Besar turut menyampaikan sumbangan cenderahati berupa alat tulis kepada semua pelajar Tahun 6 yang disumbangkan oleh Pn. Rosnah.








Bagi pihak ibubapa, kami mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua guru yang telah mendidik dan membimbing anak-anak dengan ilmu pengetahuan. Moga sumbangan para guru mendapat ganjaran yang baik dari Allah s.w.t. Tak lupa juga terima kasih diucapkan kepada Puan Rosnah atas sumbangan alat tulis kepada semua murid Tahun 6.

Semoga anak-anak kita dipermudahkan segalanya dan mendapat kejayaan cemerlang dalam peperiksaan UPSR pada tahun ini sekaligus mengharumkan nama sekolah tercinta.

Share this

SK Jalan Selangor (Satu) merupakan sebuah sekolah rendah yang terletak di Petaling Jaya dalam Daerah Petaling Utama dan merupakan sekolah satu sesi.

Related Posts

Previous
Next Post »