Hari Anugerah Cemerlang 2019 & Penyampaian Sijil Tamat Tahun 6

November 18, 2019

Assalamualaikum dan selamat sejahtera

Kemuncak program sekolah diteruskan lagi dengan Majlis Hari Anugerah Cemerlang 2019 & Penyampaian Sijil Tamat Sekolah Tahun 6 pada pertengahan bulan November. 

Majlis ini dirasmikan oleh Guru Besar, Pn. Norliza Yusoff dan diserikan dengan kehadiran jemputan VIP yang turut menyaksikan anak-anak cemerlang menerima sijil dan hadiah di atas keputusan cemerlang mereka dalam peperiksaan akhir tahun.

PROGRAM : MAJLIS HARI ANUGERAH CEMERLANG 2019 & PENYAMPAIAN SIJIL TAMAT TAHUN 6
TARIKH : 13 NOVEMBER 2019
TEMPAT : DEWAN ZAMRUD
MASA : 8.30 PAGI SEHINGGA 12.30 TENGAHARI




Ibubapa mula mendaftar pada pukul 8 pagi dan kemudian diiring ke dalam dewan sementara menunggu kehadiran VIP jemputan. Majlis dimulakan dengan bacaan doa oleh Ustaz Ahmad, ucapan alu-aluan oleh Guru Besar, Pn. Norliza Yusoff. Seterusnya, YDP PIBG, Pn Airudiza turut memberikan ucapan diikuti VIP jemputan.


Guru Besar, Pn. Norliza Yusoff

Sebagai pembuka tirai, majlis diserikan dengan beberapa persembahan dari murid-murid dari Tahun 3 hingga Tahun 6. Antaranya, ialah koir, nasyid, tarian Melayu, tarian India dan lain-lain.






Kemudian, majlis diteruskan dengan penyampaian sijil kecemerlangan kepada murid mengikut kategori masing-masing.






Anugerah Tokoh Kokurikulum, adik Dania Qashrina Bt Noor Azman

Anugerah Tokoh Murid, adik Nadiah Binti Zamri


Majlis seterusnya meraikan murid-murid Tahun 6 dengan penyampaian sijil tamat sekolah Tahun 6. 















Tahniah dan syabas kepada semua murid yang cemerlang pada tahun ini, tak lupa juga kepada murid-murid lain teruskan usaha untuk tahun hadapan. 

Kepada semua murid Tahun 6 yang bakal melangkah ke alam sekolah menengah, warga SK Jalan Selangor (Satu) ingin mengucapkan selamat maju jaya dan selamat menimba ilmu dan mencipta kejayaan di sekolah baru nanti. Jutaan penghargaan kepada semua guru-guru yang telah bertungkus lumus mendidik anak-anak sehingga mendapat kejayaan.

Ribuan terima kasih juga kepada pihak PIBG dan ibubapa yang telah sama-sama menjayakan Majlis Hari Anugerah Cemerlang 2019. Semoga SK Jalan Selangor (Satu) terus mencipta kejayaan di masa hadapan.

Untuk lihat gambar-gambar lain sekitar majlis, boleh klik HARI ANUGERAH CEMERLANG 2019

Share this

SK Jalan Selangor (Satu) merupakan sebuah sekolah rendah yang terletak di Petaling Jaya dalam Daerah Petaling Utama dan merupakan sekolah satu sesi.

Related Posts

Previous
Next Post »