Sanjungan Budi Lambaian Kasih | Majlis Perpisahan Cikgu Syafiqah dan Cikgu Siti Nazirah

November 26, 2019

Assalamualaikum dan sejahtera

Di hari terakhir sesi persekolahan 2019 bersamaan dengan 22 November 2019, satu majlis perpisahan buat Cikgu Syafiqah dan Cikgu Siti Nazirah telah diadakan di Dewan Zamrud bersama guru-guru dan semua murid.

Untuk makluman, Cikgu Siti Nazirah akan bertukar ke sebuah sekolah di Kuala Lumpur, manakala Cikgu Syafiqah akan berpindah ke Melaka.




Guru Besar, Pn. Norliza memberikan ucapan

Cikgu Siti Nazirah menerima cenderahati dari Ustaz Ahmad

Cikgu Siti Nazirah menerima cenderahati dari Pen. Kanan 1, Cikgu. Mohd Khairee

Cikgu Syafiqah menerima cenderahati dari Ustaz Ahmad


Wakil murid turut memberi hadiah kepada Cikgu Siti Nazirah & Cikgu Syafiqah







Setiap pertemuan pasti ada perpisahan. Begitulah lumrah kehidupan insan. Setiap keringat dan ilmu yang cikgu curahkan kepada anak-anak murid di SK Jalan Selangor (Satu) pasti akan tersemat kemas dalam hati dan ingatan.

Dari seluruh warga SK Jalan Selangor (Satu) dan ibubapa, kami mengucapkan SELAMAT MAJU JAYA kepada Cikgu Siti Nazirah & Cikgu Syafiqah serta selamat bertugas di sekolah baru pada tahun hadapan. Tak lupa juga ucapan terima kasih dan ribuan penghargaan kepada kedua-dua cikgu diatas pengorbanan dan bakti mengajar anak-anak SK Jalan Selangor(Satu). 


Kalau ada sumur di ladang,
Boleh kami menumpang mandi,
Kalau ada umur yang panjang,
Moga kita bersua lagi.

Share this

SK Jalan Selangor (Satu) merupakan sebuah sekolah rendah yang terletak di Petaling Jaya dalam Daerah Petaling Utama dan merupakan sekolah satu sesi.

Related Posts

Previous
Next Post »