Hari Orientasi Tahun 1 Sesi 2020

November 26, 2019

Assalamualaikum dan selamat sejahtera

Hari Orientasi Tahun 1 merupakan program tahunan sekolah yang diadakan setiap kali menerima kemasukan murid Tahun 1. Bagi SK Jalan Selangor (Satu), Hari Orientasi Tahun 1 telah pun berjaya dilaksanakan pada hari Sabtu yang lepas di Dewan Zamrud.

PROGRAM : HARI ORIENTASI TAHUN 1 SESI 2020
TARIKH : 23 NOVEMBER 2019 (SABTU)
MASA : 8.00 PAGI
TEMPAT : DEWAN ZAMRUD, SKJS(1)

Sementara murid-murid beratur dan dibawa mengelilingi sekolah dan kemudian ke kelas, ibubapa diberikan taklimat tentang kaedah pembelajaran serta tayangan video tentang Pentaksiran Bilik Darjah (PBD) di dalam Dewan.

Ini bagi memberi pemahaman kepada ibubapa tentang program PBD dengan lebih jelas. Selain itu, ibubapa dapat mengenal sekolah ini dan guru-gurunya dengan lebih baik bagi mewujudkan hubungan komunikasi dua hala yang efisien.

Selain sesi taklimat, ibubapa juga telah membuat pembayaran yuran dan penyemakan fail di bilik darjah murid-murid Tahun 1.



Pendaftaran ibubapa

















Dari seluruh warga SK Jalan Selangor (Satu), kami mengucapkan selamat datang kepada semua murid Tahun 1 sesi 2020, dan selamat menimba ilmu. 

Share this

SK Jalan Selangor (Satu) merupakan sebuah sekolah rendah yang terletak di Petaling Jaya dalam Daerah Petaling Utama dan merupakan sekolah satu sesi.

Related Posts

Previous
Next Post »